Het gemak van Online winkelen

Online shoppen groeit onstuimig en dagelijks komen er virtuele winkels bij op allerlei gebied. Middels deze blog willen wij je op de hoogte houden van verrassende online shops met vaak scherpe aanbiedingen. Het shoppen online biedt veel gemak, je kunt vanuit je luie stoel 24 uur per dag en 7 dagen in de week shoppen, en... je bestelling wordt dan ook nog thuis bezorgd, hoe gemakkelijk wil je het hebben.
Op deze blog vind je links en rechts van de virtuele winkelstraat de leukste, meest verrassende en voordelige shops met regelmatig waanzinnige aanbiedingen.

maandag 28 januari 2013

Cosmetica Online kopen.

MissLipgloss.nl

MissLipgloss.nl is een beautyblog! Ik post elke dag ongeveer twee keer op MissLipgloss.nl en negen van de tien keer gaat het over beauty. Ik test dingen, ik maak filmpjes, ik geef tips, ik show de nieuwste trends: alles wat er maar is op beautygebied zie je hier op de site. Maar MissLipgloss.nl is ook wel persoonlijk. Ik laat regelmatig op de site een kijkje in mijn leven zien, door middel van mijn tweewekelijkse Sneak Peeks en filmpjes.
Ontzettend jammer is het dat de Dutch Bloggie niet meer wordt uitgereikt. Er zijn zeker bloggers die zo’n prijs verdienen. Ik ken een meisje uit het oosten van het land die over make-up blogt en niet in Amsterdam over straat kan omdat ze door haar lezeressen herkend wordt. En die kunnen we nu geen award meer geven. Da’s wel jammer.’ -Ernst-Jan Pfauth, chef internet NRC Handelsblad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten